Přihlášení


Let's Start - angličtina pro děti v mateřských školách

Probíhají přímo v objektech jednotlivých mateřských škol. Podle požadavků vedení školky je přizpůsoben rozvrh výuky. Nejčastěji probíhá angličtina dopoledne 2x týdně po 30 minutách (tedy 60 minut za týden). Další možnosti jsou 1x týdně 30 minut, 1x týdně 45 minut, či výuka odpoledne.
Cílem výuky v MŠ je seznámení s jazykem přirozeným způsobem. Děti jsou v tomto věku schopny vstřebávat a používat angličtinu zcela přirozeně, bez váhání a uvažování o jednotlivých vazbách či jakékoli gramatice. Stejně bezprostředně se učí vyjadřovat i v mateřském jazyce.
Tato schopnost však postupně mizí. Proto je třeba ji již v předškolním věku využít a dát dětem základy, na kterých mohou dál stavět. To, co se v této době naučí, již nezapomenou.
Pomocí her, soutěží, básniček, písniček a scének jsou tak pod vedením zkušených učitelů vedeny k přirozenému objevování anglického jazyka, učí se ho vnímat i aktivně používat.


Time for English – angličtina pro děti na 1. stupni základní školy

S pejskem Tricksem.
Kurzy jsou rozděleny podle ročníků. Děti celým cyklem provází pejsek Tricks, který se jako štěňátko přestěhoval do Anglie a pomáhá dětem se zvládnutím jazyka. Občas ale i on potřebuje v něčem pomoci, a tak se děti musí snažit, aby byly schopny mu poradit.
Specialitou naší školy je také celoroční anglická soutěž, v níž děti pomocí toho, co se naučí, získávají v každé hodině body, jejichž prostřednictvím soutěží v hledání pokladu, chytání zloděje apod. Toto hra žáky velmi motivuje k tomu, aby v hodinách pracovali co nejlépe.

Kurzy probíhají  2x týdně 45 minut  brzy odpoledne po povinném vyučování vždy v areálu ZŠ. Vyučují aprobovaní učitelé se specializací na výuku dětí 1. stupně. Osobně si vyzvedávají přihlášené děti z družiny, odvedou je na výuku a opět je vychovatelkám předávají. (Angličtinu samozřejmě navštěvují i děti, které do družiny nechodí – ty docházejí na kurz z domova). V době, kdy si rodiče děti vyzvednou ze školy, tak již mají absolvovanou výuku angličtiny a nemusejí nikam dojíždět.

Děti z 1.třídy se učí angličtinu tak, jak se naučily česky, tedy mluvený jazyk. Postupují podle naší specielní učebnice, vytvořené nejen na základě vlastních dlouhodobých zkušeností, ale také na základě zkušeností britských metodiků, kteří se věnují výuce angličtiny dětí. Žáci se s její pomocí učí mluvit v celých krátkých větách. Na mnoha anglických písničkách i básničkách se učí také různé anglické fráze, předložkové vazby i další  gramatické jevy, aniž by si uvědomili, že probírají gramatiku. Učebnice je pro děti zároveň i pracovním sešitem. Častým problémem učebnic určených malým dětem je to, že nemají text a z obrázků rodiče téměř nepoznají, co se děti učí. Proto je naše knížka doplněna textem, určeným výhradně dospělým.
Od 2. třídy již učíme naše děti také číst a psát a postupně je seznamujeme s lehčími gramatickými jevy. Hlavní důraz je však stále kladen na mluvený jazyk.
Učivo v jednotlivých letech na sebe samozřejmě navazuje.

Cambridge English

English Club – je určen pro žáky na základní škole. Jedná se o volnočasové aktivity dětí, vedené v angličtině. Dle pokročilosti dětí je lektorem buď český učitel s perfektní znalostí angličtiny (pro mírně pokročilé a mladší děti, kdy je pro vysvětlování používána i čeština), nebo rodilý mluvčí (pro starší či pokročilejší děti).
Cílem klubu je na základě již nabytých vědomostí rozvíjet schopnost používat angličtinu, prostřednictvím zábavných činností zdokonalit  konverzaci z povinných hodin, ale naučit se konverzovat i v mnoha jiných oblastech. Děti se naučí přirozeně komunikovat s lektorem i mezi sebou anglicky při pestrých zájmových činnostech, jako jsou např. hry, soutěže, vyprávění vlastních zážitků, křížovky, sportování, procházky do přírody ( tedy vše,co nás obklopuje), atd. Zábavný program motivuje děti k výuce cizího jazyka a umožňuje jim aktivně komunikovat a naučené jazykové dovednosti smysluplně použít v praxi. Klademe důraz na přirozené učení, a proto využíváme co nejvíce situací spjatých s reálným životem. Při mnoha hrách a aktivitách se nevyhýbáme ani čtení a psaní, ale hlavní důraz klademe na aktivní projev.